Specjalista ds. marketingu internetowego i social mediów

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu marketingu internetowego i social mediów, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • specyfika marketingu internetowego,
  • brand marketing i budowanie zaufania w internecie,
  • analiza z pomocą narzędzia Google Analytics,
  • wady i zalety związane z obecnością marki w Social Mediach,
  • omówienie zasad funkcjonowania Google Adwords i Search Engine Optimization,
  • marketing mailingowy,
  • waga słów kluczowych,
  • planowanie i prowadzenie kampanii marketingowych,
  • efektywne zarządzanie stronę internetową,
  • skuteczne hasło reklamowe,
  • definocja i omówienie copywritingu i web usability,
  • poprawa konwersji strony internetowej,

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

Tak, możliwe jest uzyskanie certyfikatu.

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

  • Zapraszamy do kontaktu: 512 276 835 (telefonicznie); centrum(at)szkolen.pl (mailowo)  – (at) oznacza @
  • Zapisy także przez Facebook: http://fb.com/portal.szkolen
  • Zobacz termin tego szkolenia/kursu na stronie