Kurs zarządzania jakością usług turystycznych

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu zarządzania biurem turystycznym, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

    • Podstawy Human Resources
      • zarządzanie zasobami ludzkimi,
      • organizacja procesów kadrowych w hotelu,
    • Zarządzanie hotelem:
        • omówienie odpowiedniej autoprezentacji,
        • wpływ nagradzania pracowników na ich pracę,
        • istota komunikacji zespołowej,
        • sztuka efektywnego liderowania,
      • ustalanie kultury organizacyjnej hotelu.
    • Promocja i sprzedaż:
        • e-commerce w hotelarstwie,
        • wpływ promocji internetowej na zyski hotelu,
        • wpływ promocji na liczbę klientów,
        • komercjalizacja produktów uzupełniających i peryferyjnych hotelu,
      • zarządzanie jakością i procesami sprzedaży w Internecie.
  • Aspekty finansowe zarządzania turystyką (rachunkowość finansowa i zarządcza).

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

Tak, możliwe jest uzyskanie certyfikatu.

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

  • Zapraszamy do kontaktu: 512 276 835 (telefonicznie); centrum(at)szkolen.pl (mailowo)  – (at) oznacza @
  • Zapisy także przez Facebook: http://fb.com/portal.szkolen
  • Zobacz termin tego szkolenia/kursu na stronie