Kurs zarządzania jakością usług turystycznych

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu zarządzania biurem turystycznym, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

    • Podstawy Human Resources
      • zarządzanie zasobami ludzkimi,
      • organizacja procesów kadrowych w hotelu,
    • Zarządzanie hotelem:
        • omówienie odpowiedniej autoprezentacji,
        • wpływ nagradzania pracowników na ich pracę,
        • istota komunikacji zespołowej,
        • sztuka efektywnego liderowania,
      • ustalanie kultury organizacyjnej hotelu.
    • Promocja i sprzedaż:
        • e-commerce w hotelarstwie,
        • wpływ promocji internetowej na zyski hotelu,
        • wpływ promocji na liczbę klientów,
        • komercjalizacja produktów uzupełniających i peryferyjnych hotelu,
      • zarządzanie jakością i procesami sprzedaży w Internecie.
  • Aspekty finansowe zarządzania turystyką (rachunkowość finansowa i zarządcza).

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

TAK

  • EVDC / EICE / ISQ / MEN
  • Egzamin: TAK (w zależności od rodzaju kursu / szkolenia)

LISTA DOSTĘPNYCH CERTYFIKATÓW KSZTAŁCENIA:

  • European Vocational Development Certification (EVDC)
  • European International Certification in Education (EICE)
  • Innovation Standard of Qualification (ISQ)

INSTYTUCJE REALIZUJĄCE PROGRAM KSZTAŁCENIA:

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

ZOBACZ OPCJE SZKOLEŃ I KURSÓW REALIZOWANYCH ZDALNIE:

PROGRAM KSZTAŁCENIA REALIZOWANY PRZEZ:

TERMINY I WIĘCEJ INFORMACJI: TUTAJ